Menu
Menu
Menu
Dane kontaktowe
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
tel. +48 25 685 90 70
fax.: +48 25 685 90 72
email: gmina@borowie.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /928m9fdun6/skrytka
Nadanie numeru PESEL
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2021 r., poz. 510 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL (Dz. U. z 2015 r. poz. 1984)
Wymagane dokumenty
- Wniosek ze wskazaniem podstawy prawnej – konkretny przepis prawa, który zobowiązuje do posiadania numeru PESEL (We wniosku wpisz podstawę prawną, z której wynika obowiązek posiadania numeru PESEL. Jeśli jakaś instytucja wymaga od Ciebie numeru PESEL, powinna Ci wskazać taką podstawę)
- Do wglądu: dokument tożsamości.
Opłaty
- Brak.
Termin składania dokumentów:
- Bezterminowo – cały rok.
Termin załatwienia sprawy
- Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
- Nie przysługuje.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- mgr Sylwia Gąska
- tel. 25 685 90 70, wew. 14
Inne informacje
- Więcej informacji znajdziesz tu: https://www.gov.pl/web/gov/czym-jest-numer-pesel