Menu
Menu
Menu
Dane kontaktowe
Urząd Gminy Borowie
ul. Aleksandra Sasimowskiego 2
08-412 Borowie
tel. +48 25 685 90 70
fax.: +48 25 685 90 72
email: gmina@borowie.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /928m9fdun6/skrytka
Zaświadczenie o stanie cywilnym
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 709 z późn. zm.)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym /na miejscu w USC – wydruk generowany z Systemu Rejestrów Państwowych/.
- Dokument tożsamości wnioskodawcy - do wglądu.
Opłaty
- 38 zł - opłata skarbowa za wydane zaświadczenie.
Termin składania dokumentów
- Bezterminowo – cały rok.
Termin załatwienia sprawy
- Niezwłocznie.
Tryb odwoławczy
- Nie przysługuje.
Komórka odpowiedzialna
- Urząd Stanu Cywilnego
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- mgr Sylwia Gąska
- tel. 25 685 90 70, wew. 14
Inne informacje
- Zaświadczenie o stanie cywilnym ważne jest sześć miesięcy od daty wydania.
- O wydanie zaświadczenia może ubiegać się osoba, której w/w zaświadczenie dotyczy w dowolnym Urzędzie Stanu Cywilnego lub Polskim Konsulacie.
- Więcej informacji znajdziesz tu: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-zaswiadczenie-o-stanie-cywilnym